1. Avaluació comunicació
1.1. Anamnesi
1.2. Exploració física
1.3. Comunicació
1.3.1. Revisió dels llistats avaluatius del MAPE 2 (Mapa de frases claus per a Pacients Estandarditzats).
2. Feedback
2.1. Aspectes claus per elaborar un bon feedback
2.1.1. Què cal dir i com s’ha de dir
3. Aspectes pràctics
3.1. Horaris, material, llistats...
3.2. Repàs de les instruccions que reben els alumnes
3.3. Concreció d'horaris de les tutories individualitzades
- 1. Entrenament del cas amb un instructor
- 2. Simulacions casos: pacient simulat i instructor
- 3. Anàlisi del feedback
- 1. Opinió personal dels pacients simulats en relació a:
- 2. Contingut (coneixement, interpretació, estandardització, nivell d’atenció, ...)
- 3. Avaluació (fiabilitat, nivell de seguretat...)
- 4. Feedback (tractament de l’alumne pel seu nom, facilitació de reflexió, gestió del temps...)
- 5. Instal·lacions (qualitat espais físics, materials, ...)
- 6. Organització (organització general activitat, temps dedicat a cada entrevista, ...)
- 7. Utilitat (expectatives, satisfacció...)