Dedicació setmanal 5 hores (3 presencials + 2 online)
Formant-te en Revenue Management podràs liderar i/o millorar els processos de venda en hotels, cámpings, apartaments turístics, camps de golf, restaurants, aerolínies i tots aquells productes o serveis que han d'optimitzar i maximitzar la seva capacitat limitada. En aquest curs aprendràs a prendre decisions basades en dades i no en la intuïció. Aprendràs a optimitzar els recursos en totes les fases de la venda, des del disseny del producte/servei, la segmentació del client, el posicionament dins del set competitiu, la gestió de l'antelació de la demanda, la distribució i les estratègies de preus variables i dinàmics. És un curs molt ben valorat pels antics alumnes, tots professionals del nostre sector i on destaquen l'equilibri entre conceptes i pràctica i l'aplicabilitat. Tots els professors són professionals en actiu, experts en cadascuna de les àrees i molt rellevants i reconeguts dins del sector. Al final de cadascuna de les classes ja podràs aplicar tots els coneixements apresos i començar a millorar els processos, convertint-te en un persona essencial dins de l'empresa.
El programa estarà adaptat als nous reptes de comercialització i rendibilitat en temps de crisis. El revenue management treballa tots els aspectes de la venda i es decisiu en el compte de resultats econòmics, treballant el disseny i la venda del producte, la marca, la segmentació dels nostres clients, el posicionament dintre del set competitiu, els costos de intermediació, les estratègies de preu i l’antelació de la demanda.
- Directors comercials
- Comercials
- Directors de marketing
- Directors d'allotjament
- Caps de recepció i recepcionistes
- Personal de reserves
- Directors de restaurant, càmpings, allotjament turístics, camps de golf, centres d'oci
- Estudiants de Turisme
- Calcular ratis com ADR, RevPar, NetRevPar, Revpash, Revpath, Trevpar, Break event, Goppar, FMS, OCI, ARI, MPI, RGI.
- Conèixer el procés de reserva que realitza un client i com funcionen els meta buscadors, els aparadors, les OTAs i la venda directa
- Conèixer el mix actual de canals de distribució i els costos que està generant
- Identificar les necessitats dels diferents segments de clients
- Saber gestionar preus dinàmics i preus variables
- Calcular projeccions de futur (Forecasting) i treballar amb pick ups.
- Fixar objectius de percentatges d'ocupació, de tarifa mitjana, costos de distribució i posicionament dintre del set competitiu
- Mesurar els resultats i prendre decisions
- Avaluar el SEO, l'arquitectura de la web pròpia i el motor de reserves en termes d'usabilitat i conversió de visites en vendes
- Conèixer les diferents campanyes de SEM i Google Ads/Google Hotel Ads
- Definir el target i els buyer persona
- Millorar el customer experience
- Conèixer estratègies de branding, social media i fidelització
- Implantar tècniques de venda d'upselling i cross selling
- Utilitzar les eines tecnològiques actuals
- Crear una campanya de branding a Google Ads i una campanya de remàrqueting
Sandra Cuspinera Soplon
Alejandro Garcia Moreno
Convidat Moodle Acreditacions Externes
Nuria Via Clavero
David Vázquez Rodríguez
C/ de Joanot Martorell, 15 - Vila-seca
Aquest curs compleix els requisits per ser bonificat mitjançant la Fundació Estatal FUNDAE. Per a més informació podeu adreçar-vos a: bonificacio@fundacio.urv.cat.