· POSTGRAUS

Tot preparat per a l’acte de lliurament de títols propis de postgrau

El proper divendres 7 de juny, els jardins del Mas Miarnau acolliran l'acte de lliurament de títols propis de postgrau de la URV. Aquest espai verd de Reus es vestirà de gala per donar la benvinguda a tot l'estudiantat de títol propi de postgrau corresponent al curs 2022/2023. En el decurs de l'acte, la Dra. Begoña Muguerza, professora del Departament de Bioquímica i Biotecnologia de la URV, oferirà la ponència "Formació i creixement personal".

L’acte de lliurament estarà presidit pel rector de la Universitat Rovira i Virgili i president de la Fundació URV, Josep Pallarès, la vicerectora de Política Acadèmica i Qualitat, Iolanda Tortajada, la regidora d'Educació i Ciutadania de l'Ajuntament de Reus, Pilar López, i la directora del Centre de Formació Permanent, Natàlia Rull.