· JORNADES

Obertes les inscripcions per a la XIII Edició del Sopar Solidari de la Fundació PortAventura

Des de la Fundació Universitat Rovira i Virgili, ens complau anunciar que ja estan obertes les inscripcions per a la XIII Edició del Sopar Solidari de la Fundació PortAventura, que se celebrarà el proper 25 de juliol al PortAventura Convention Centre.

Sota el lema "Somniem per un futur millor", aquesta gala pretén reunir particulars, empreses, entitats públiques i entitats del tercer sector per a una nit màgica plena de networking, sorpreses i espectacles. A més de gaudir d'un sopar de gala, les persones assistents tindran l'oportunitat de contribuir a causes solidàries de gran rellevància. El resultat íntegre d'aquesta edició es destinarà a impulsar els projectes guanyadors de la 1a Edició de la Convocatòria d'Ajuts a Entitats Socials:

• Fundació Casa Sant Josep (Xarxa Santa Tecla): Treballant a favor de la infància i l'adolescència en situació de risc o desprotecció
  • Centre de Formació Permanent de la Fundació URV: Enfocat a proporcionar solucions reeixides als col·lectius més vulnerables de la nostra societat.

A més, també es recolzarà el projecte de la Fundació PortAventura: PortAventura Dreams Village, un espai dedicat a acollir famílies amb infants malalts, completament de franc, com a part de la seva recuperació emocional. Aquest projecte es realitza en col·laboració amb tres hospitals materns infantils de referència: Hospital Sant Joan de Déu, Hospital Universitari Vall d'Hebron de Barcelona, i Hospital Universitari Niño Jesus de Madrid. Aquest any, s'ha ampliat aquest espai amb 4 noves viles, permetent ara acollir més de 400 famílies a l'any.

Estem segurs que aquesta vetllada serà inoblidable i una excel·lent oportunitat per donar suport a aquestes importants causes. Comptem amb la vostra presència per fer d'aquesta nit un èxit rotund.

No perdeu l'oportunitat de formar part d'aquesta experiència única a PortAventura i contribuir a un futur millor.