· Convocatòries

Oberta convocatòria: Beques de postdoctorat Junior Leader

La Fundació “La Caixa” convoca 40 beques de postdoctorat Junior Leader adreçades a investigadors excel·lents, de qualsevol nacionalitat, que vulguin continuar la carrera investigadora a Espanya o Portugal en àrees STEM.

Aquest programa té com a objectius fomentar la recerca d'alta qualitat i innovadora a Espanya i Portugal i donar suport als millors talents científics, a qui s'ofereix un entorn atractiu i competitiu en el qual puguin fer una recerca d'excel·lència.

Modalitats

• Postdoctorat Junior Leades – Convocatòria Incoming: 20 beques per desenvolupar un projecte de recerca postdoctoral en centres espanyols d'excel·lència amb les acreditacions Severo Ochoa, María de Maeztu o de l'Institut de Salut Carlos III, o en unitats portugueses acreditades com a excel·lents per l'avaluació de la Fundação de Ciência e Tecnologia (FCT).
  • Postdoctorat Junior Leades - Convocatòria Retaining: 20 beques per desenvolupar un projecte de recerca postdoctoral en qualsevol universitat o centre de recerca d'Espanya o Portugal.

Dotació econòmica

La dotació econòmica màxima de la beca és d'un total de 320.100 €, en tres pagaments anuals màxims de 102.500 €.

Sol·licituds

El termini de sol·licituds romandrà obert fins les 14:00h del 03 d’octubre de 2024.