Ajuda davant problemes telemàtics

Tens problemes a l'hora d'enviar el formulari d'inscripció d'un curs?

Moltes vegades els problemes es produeixen simplement per fer servir una versió antiga del navegador web d'Internet. Per tant, et recomanem que facis servir sempre la versió més recent.
El navegador òptim per al nostre web és el Mozilla Firefox, si no el tens instal·lat el pots trobar en aquesta pàgina web . És gratuït i molt senzill d'instal·lar i d'utilitzar.

Si de totes maneres no te'n surts i continues tenint problemes a l'hora d'inscriure't en un curs, no dubtis a posar-te en contacte amb el tècnic multimèdia del CFP i explica-li amb la major precissió possible quin ha estat el problema que has tingut. T'atendrà amb molt de gust.

A continuació es detallen alguns problemes amb els que et pots trobar i les seves solucions:

Problema: Després d'omplir el formulari, el sistema no respon.

Solució: Mira que tots els camps del formulari estiguin emplenats correctament i en el format demanat. Normalment d'avant d'una equivocació surt un missatge d'error que indica quin és el camp que no esta emplenat correctament.

Problema: Després d'omplir el formulari, surt una sèrie de certificats de seguretat.

Solució: Et pots trobar amb dos tipus de barreres de seguretat:

1. Pàgina no segura: En el cas de rebre un missatge d'aquestes característiques, el navegador et donarà l'opció de continuar sota la teva responsabilitat. Pots pitjar tranquilament al botó de continuar perquè la pàgina de la Fundació és segura (figura 1). Per evitar que aquest missatge torni a sortir hauràs d'afegir aquesta direcció web als llocs de confiança a les preferències del navegador.


fig 1

2. La connexió segura ha fallat: El navegador et pot oferir la possibilitat d'afegir una excepció. Has de pitjar damunt del botó afegir excepció, després obtenir el certificat i, per últim, confirmar l'excepció de seguretat. (figures 2, 3 i 4).

 
fig 2


fig 3


fig 4

Esperem que amb aquests consells puguis fer la inscripció.

Si no és així i continues tenint problemes, posa't en contacte amb el tècnic multimèdia del Centre de Formació Permanent.

  • Assistència tècnica
  • Si no pots accedir a Internet, al Campus Virtual Moodle, a la xarxa Wi-Fi de la URV o no recordes el teu correu electrònic o la clau d'accés ...
  • Posa't en contacte amb el
    Tècnic multimèdia del CFP

    correu electrònic(ELIMINAR)
    Tel: 977 779 954
    O consulta la pàgina web dels
    Serveis digitals de la URV

Trobes a faltar algun curs?

Trobes a faltar algun curs?
Fes la teva proposta